پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

سیُ چهارُم

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

کشتی بدون دریا یعنی من .

این جمله مُدام در ذِهن من رژه می رود . بار ها شده است که در لبه تِراسِمان منتظرَش بوده ام ولی او مثل همیشه غیبت میکرد.

 "گذشته" را میگویَم . قول داده بود که یک روزی اگر او رفت ، مرا هول بدهد . مرا به دَست جاذبه زمین بِسِپارَد .شاید همسایه رو به رو ای ما را دید که هرشب تا عقربه ساعت پا می گذارَد بر دقیقه ۱ بامداد ، پا هایَش را در تِراسَش میگذارد و گوگرد کبریت را شعله وَر میکند تا سیگارَش روشَن شود.

شاید دید زندگی او طوفانی تر است . شاید " آینده " او را به "گذشته" نشان میدهد تا تَلَنگُری بشود برای من ، برای پا شُدَن . برای خیزِش من از فَرش به عَرش و از هول دادَن من جلوگیری میکند .

شاید وقت آن است که معطوف بِشَوَم به حال ، نیازمند یک زندگی جدید ام تا مرا متولد کنَد .

بُزُرگ ام کند ، دوست داشتَن یادَم بدهد نه عاشِق شدن ..

  • دُختَر گیسو کمَند

نظرات  (۳)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • موافقت خوبش را اعلام میدارم
    پاسخ:
    :)
  • نآرینـ بآنو
  • عالی 
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">