پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

سیُ ششُم

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

چه‌قدر خوب بود

تو، گُلِ من بودی

هر روز به تو آب می‌دادم !

علف چِرک هایِ تو را می شستم‌وُ

به بویِ تنت ،

مغرور می‌شدم

شب‌ها کنارِ لبت

رویا بو می‌کردم‌‌‌ و

روزها، حسادتِ دنیا را

چه‌قدر خوب بود

تو، گُلِ من بودی

برایِ تو یک گلدانِ کوچک زیبا می‌ساختم

با یک باغچه

و حوضی پر از انار

خوابت را

کنارِ پنجره آفتاب می‌دادم‌‌ و

برایِ صبحانه‌ات

هوایِ تازه شمال می‌خریدم

چه‌قدر خوب بود !

تو ، گُلِ من بودی

  • دُختَر گیسو کمَند

نظرات  (۲)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • 😍😍😍
  • فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">