پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

سیُ هفتُم

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

من یه مهربون احمقَم 

یه مهربون احمق که نمیتونه کسی رو دوست نداشته باشهِ 

من همیشه همه رو دوست داشتَم ولی تو این راه عاشق شُدم که نبایَد میشُدم الان که اینارو مینویسَم بغضم داره خَفم میکنه ولی قول دادم که هیچوقت به اشک تبدیل نشه .. اشک ریختَنم یه نشونه از کم آوردن در مقابل خواستَن یه موجوده که اگه نباشه هم توفیقی نمیکنه ، فقط اینکه دیگه نمیتونَم کاری انجام بدَم همه فکر و ذهنَم شده اون طرف ..

من برای داشتن تو نذر کردم ..

من تو رو یه فرشته فرض کردم ..

.

.

.

هیچوقت خودمو به خاطر کارایی که با خودم میکنم نمیبخشم به خاطر اشکی که همین الان رو گونم بدون اختیار سر خورد ، دیگه حتی بدون دلیلم اشکام سر میخوره روی گونم ..

برات متاسفم ای دل ساده .. تو یه مهربون احمقی از نظر من فقط .

  • دُختَر گیسو کمَند

نظرات  (۸)

  • نآرینـ بآنو
  • :(
  • بز بز قندی
  • پس همدردیم
    پاسخ:
    هعی 
  • کوثر بانو
  • اینو بخون:
    http://mr-raymon.blog.ir/1394/09/05/post-561
    تو سروی
    نماد استحکام
    یا محکم وایسا و عاشقی کن
    یا کل این عشق و عاشقیو بنداز دور

    گر مرد رهی میان خون باید رفت!
    پاسخ:
    من وایسادم فقط نمیدونم باید برم جلو یا برگردم به عقب 
    هنوز تکلیفم با خودم معلوم نیس
    :|
  • فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
  • حرفی ندارم
  • عـآطِــF ــه
  • فقط امیدوارم حال و اوضاع بهتر از اون چیزی باشه که فکر میکنم.. :-(
    پاسخ:
    نیستم عاطفهـ 
    اوضاع بد تر از اون چیزیه که همه میبینن
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • مهربونِ احمق رو خوب اومدی!
    پاسخ:
    :(
  • آقای سر به هوا ...
  • همیشه همه چیز از خراب شدن تصورات شروع میشه ...
    لعنتی !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">