پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

19 اُم (پُستِ ویژه)

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

چقدر تیپش بهش میومد حتی مدل موهاشم عوض کرده بود .. 

من هنوزم فلسفه ی سر به زیر بودنتو نفهمیدم هنوز نفهمیدم ک چرا عاشق شدم هنوز نفهمیدم چرا انقئذ مغروری هنوز نفهمیدم ک چرا هر وقت دیدمت داشتی میرفتی هیچوقت اومدنتو ندیدم ..

من عاشق خنده هاتم  .. 

ای کاش خواستن ادما داشتن ادما انقدر سخت نبود ..

دیروز ک توی راه پله دانشگاه داشتی میرفتی قلبم به تپش افتاد چقدر بده به امید پنج شنبه ها که یه دل سیر میبینمت هفتمو شروع کنم ای کاش میشد هر هفته دو تا پنج شنبه داشت..

من عاشق پنج شنبه هام عاشق اون لحظه ی خندیدنات ...

  • دُختَر گیسو کمَند

عشق

پیرهن مشکی

نظرات  (۸)

هممــ، اگـر بخواهی بهِش خواهی رِسید :)
پاسخ:
واقعا ؟!..
البته نه این افقط یه حرف بود :(
ولی اگه جرأت کنی و بِهِشــ بگی آرهـ واقعا :)
فقط جرأتــــ میخواد :(
پاسخ:
من ادم مغروریم نمیتونم
  • آقای سر به هوا ...
  • اسکاول شین میگه اگر کسی رو از ته قلبت همه آدم های دنیا دست به دست هم میدن تا اون آدم رو به تو برسونن !
    البته بگم ، کسی که دوست داشته باشه دنیا رو واست زیر پا میذاره .
    هیچوقت تو یه رابطه یه طرفه که به دوست داشتن طرفت شک داری هم وارد نشو ! میشه قاتل جونت ...
    پاسخ:
    رابطه منم یه طرفه اس ..
    یعنی طرف مقابلم اصلا نمیدونه که دوسش دارم
  • شملیــا ●○●
  • منم عاشق خنده هاش بودم :(
    پاسخ:
    الهی
  • زهرا نیازی
  • عشق بسیار لذت بخش است
    پاسخ:
    بسیار بسیار زیاد
    هرچی تو پست ها گشتم نفهمیدم کی عاشق شدی!!!
    پاسخ:
    زیاد ازش نگفتم خب
    میشه  
    لینکو دنبالم کنی 
    خبرم کن اگه کردی این کارو منم انجامش بدم
    پاسخ:
    Ok
    میدونی به نظر من اینی ک تو گفتی باید دوسش داشت ن عاشقش بود...
    عشق درد داره..تنهایی داره..غصه داره..
    ولی اگه دوسش داشته باشی همیشه احساس خوبی داری...با فکرش پر از شوق میشی حتی اگه نباشه اینکه حس کنی دوسش دا ی ی عاااالمه دلنشینه...
    دوسش داشته باشی زندگی روال عادی رو داره با یه حس خوب...
    ولی امان از عاشقی...امان از دردای مسخرش!
    پاسخ:
    فک کنم اسمش عشقه چون وقتی اون روز تموم میشه بعدش داغونم 
    همش تو فکرشم 
    شاید حس خوبی باشه اما بیشتر درد داره 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">