پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

سیُ هشتُم

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

تو

به کافه میروی

صندلی پاهایت را در آغوش میگیرد

من 

به عمقِ سفیدی سقف پناه میبرم

تخت حجمِ سنگینِ غمهایم را تحمل میکند

تو

به لیستِ نوشیدنی ها نگاه میکنی

کاغذ تمام قد چشم میشود نگاهت میکند

من

به لیستِ غمهایم اشک هدیه میکنم

بالش تمام قد خیس میشود تحمل میکند

تو

قهوه سفارش میدهی به مقدار کافی شیرین

کافه مَن لبخند میزند به انتخاب دل انگیزت

من

بغض به گلویم دستور میدهم به مقدار کافی خفگی

گلو گریه میکند به اجبار غم انگیزم 

تو

لب به فنجان میزنی

فنجان مکررا میبوسد لبهایت

من

لب به شوری اشک میزنم

لبهایم مکررا پس میزنند اشکهایم

تو

گرم میشوی به گرمای دلچسب قهوه

قهوه ذوق میکند به بند بند وجودت

من

سرد میشوم به سرمای دلتنگی

دلتنگی ذُق ذُق میکند در بند بند وجودم

تو

بی دغدغه آرام میشوی با صدای آهنگ

آهنگ دوان دوان به سمت گوش هایت

من

پُردغدغه آشوب میشوم با صدای هق هق

هق هق دوان دوان دور میشود از گوشهایم


  • دُختَر گیسو کمَند

نظرات  (۱۰)

  • عـآطِــF ــه
  • حسادت می ورزیم ب کافه ب کاغذ ب قهوه ب فنجان :( ..

    زیبا
  • نآرینـ بآنو
  • :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • قشنگ بوو
    لاییییییییییییک واقعا قشنگ بود
  • آقای سر به هوا ...
  • مناسب حس و حال الان من بود ...
    :)
  • تنهایی مدرن
  • شعر خوبی بود..............
    ...............................
    ما دو مغرور ، دو خودخواه دو بد تقدیریم! عاشقى کردن ما شرح عدم در عدم است!!!
    :((((((((((((
    __همین حس با تفاوت دو فنجان چای مراکشی به جای قهوه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">