پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

بیسٺُ دوم

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

بیا قرارمان را فراموش نکنیم ..

پنج شنبه ها کلاس 501 ساعت 13:00 ..

من عاشق پنج شنبه های با تو بودنم ..

اینکه وقتی هستی و نباشی من هیچ کدوم از حرفای استاد را نفهمم مهم نیس همین ک تو باشی همین ک خیالت باشد کافیست ..

راستی پیراهن سفید چ برندازه ی قامتت بود ..

راستی هیچ میدانی پنج شنبه ی هفته ی پیش چجوری بغضم را کنترل کردم ؟!

همان موقع ک استاد خواند آقای خ.ن ؟

و بقیه گفتن نیامده ..

البته ناگفته نماند ک دیر امدی اما امدی ..

من پنج شنبه های بدون تو چه کنم ؟! 

من سر کلاس هایی ک تو نیستی میمیرم ...

ای کاش تو را اصلا ... نه نه زبانم لال 

تک تک حروف اسمت در تمام رگم جریان دارد 

# دوست دارمـ ♥


  • دُختَر گیسو کمَند

دوست دارم

نظرات  (۷)

چقد قشنگ و دوست داشتنی:)
پاسخ:
حس قشنگیه 
امید وارم بهش بِرِسی :)
پاسخ:
خدا از زبانت بشنود
  • آقای سر به هوا ...
  • یاد خودم میافتم ...
    همه یه عاشقانه های تنهایی داریم ...
    پاسخ:
    هوووومـ
  • شملیــا ●○●
  • هعییی ....
    سعی کن با فکر و خیال خودتو بهش وابسته نکنی
    خیلی بده :(
    امیدوارم عشقت دو طرفه باشه :)
    پاسخ:
    دعا کن که دو طرفه باشه 
    و گرنه من میمیرم 
    ساده و زیبا :-)
    پاسخ:
    هممـ
    :"(
    نگوووووووووووو
    پاسخ:
    به جز نوشتن راهییی ندارم
  • پریسا ایرانی
  • ترم اول و عشق و عاشقی :))))
    ایشالا بهش برسی همیشه هم بیاد سر کلاسا
    پاسخ:
    خدا از زبانت بشنوت ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">