پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

بیستُ چهارُم

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ
خب از لحظه ی قشنگ دیدنت میگم الان آقای مهدی خ.ب
همون لحظه ای ک روی صندلی نشسته بودی و منم داشتم میومدم اصلا نمیدونستم اونجایی وقتی سرت رو بالا اوردی دست خودم نبود هول شدم دستپاچه شدم ببخشید که پشتمو بهت کردم .به سمت در برگشتم ..
آقای دوستداشتنی من چرا یهو و بی مقدمه به دلم نشستی ؟!
چرا تمام احساسمو جمع کردی توی خودت ؟!
چرا چهره ی دلنشینت هیچوقت از ذهنم نمیره ؟! 
چرا انقدر ساکتی ؟!
چرا همیشه سرت پایینه ؟

اقای دوست داشتنی میشه قول بدی هیچوقت پنج شنبه هارو یادت نره ؟
پنج شنبه های بی تو تعطیله جمعه اس ..

  • دُختَر گیسو کمَند

دوست دارم

عشق

نظرات  (۶)

امیدوارم بش برسی:)
پاسخ:
ممنون بانو 
بهترین دعایی ک در حقم میتونی بکنیه 
مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
پاسخ:
خوشحال میشَم خانومیی
بهش بگــــو غرور خعلی خوبه ولی در حالی که خوبه بد هم هَس !!
غرور در مورد همه چیز صدق نمی کنه . 
این غرور نیس که بهش نمیگی، شاید یه نوع ترس باشه، ترس از بعدِ ــش !!
ولی هرجوری شده بهش بگی بهت قول میدَم پشیمون نمیشی، ولی جرأت می خواد . تو جرأتش رو داری فقط خودِت رو میترسونی .

در هر حال رسیدَنِ بهش رو آرزو میکنم
پاسخ:
چی بگم ؟!
برم جلوش وایسَم چی بگم ؟! 
میدونه که دوسش دارَم فک کنم .. چون هر دفعه ک برمیگردم سر کلاس چش تو چش میشیم ..

:(
انشالله درست میشه
پاسخ:
انشالله
انشالله درست میشه
پاسخ:
انشالله
  • عـآطِــF ــه
  • حرف زدن با نگاه :)
    نگاتو ازش ندزد دلش ممکنه بشکنه !!
    پاسخ:
    ای کاش میتونستَم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">