پرش از ارتفاع یک کابوس

پرش از ارتفاع یڪ ڪابو๛
بـہ صدایت :
بخواب ! چیزے نیست...

خواندט یڪ ترانـہ ے غـᓄـگیـטּ
تڪ نوازے ᓄـرد ساڪسیفونیست

id line : hidden_gir1
id insta : hidden_gir1

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۴، ۱۶:۱۰ - 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
    :)

سیُ دوم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

خدایاااااااااااا....

دلم می خواهد...دفتر ِ مشقم را باز کنم...و دوباره تمرین کنم ...

الفبای زندگی را ...

من...چیزی شبیه ِ زندگی کردن را فراموش کرده ام ...!!!

می خواهم...خط خطی کنم...تمام آن روزهایی که دلم را شکست ....

دلم...می خواهد .... 

اگر معلم گفت...در دفتر نقاشیتان هر چه می خواهید بکشید ...

این بار...تنها...و تنها...

نردبانی...بکشم ......به سوی تو خدای من.....!!

  • دُختَر گیسو کمَند

نظرات  (۶)

  • آقای سر به هوا ...
  • نردبانی...بکشم ......به سوی تو خدای من.....!! !!!!!!!!!
  • بی نام بی نشون
  • تاسف آوره
    به هر وبی سرمیزنیم
    همه در گیر اند
    پشیمان
    افسرده
    امیدوار
    برنامه
    پیروزی
    مشکلات
    راه نادرست
    نمیدانم چه شده که این ها کلید واژه شده اند
    زیبا لایک
  • نآرینـ بآنو
  • عالی
    چه خوب...چه خوبه این خواستنه و میل به خوب بودن و خوب زندگی کردن، موفق باشی گیسو کمند :)

    پیش منم بیا، اگه خوشت اومد لینک کنیم، منکه میخوام ^_^

    اینستاگرامم: @shixon_world
  • محفل ادبی نگار
  • بسیار زیبا

    دعوت ما را پذیرا باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">